just farhad majidi

just farhad majidi

dar footballe emrooz har kas az taassob harf bezanad hame be oo mikhandan...ama man hazeram hameye donia behem bekhandan vali havadaranam ashk narizan...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 141408
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 674
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


صدایاب

حنیف باتعصب!!!!
 

ببخشیداگه قدیمی بود!!!

اپ بعدی:؟؟؟؟؟؟؟؟

شمابگین!!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

ارغوان
ساعت21:57---10 آذر 1391
خوش به حالت اما من روم نمیشه به معشوقم بگم چه برسه به بابام ... نمیدنم شاید خودش بفهمه حسمو
پاسخ:حتمافهمیده!!!!اخه اینجوری حس میکنم سبک ترمیشم!!!!


ارغوان
ساعت21:45---10 آذر 1391
راستی چرا نمیشه عضو شد

ارغوان
ساعت21:40---10 آذر 1391
ببخشید دستم خورد روش پیامم چند بار اومد
پاسخ:عیبی نداره!!!!


ارغوان
ساعت21:36---10 آذر 1391
من م شنیده بودم اما به داداشم گفتم گفتش حنیف اصلا تو این خطا نیست ..یه چیز و فهمیدم سر یه موضوعی که حنیف خیلی غیرتیه بدش از اینجور چیزا میاد ..تا مطمئن نشدید از چیزی الکی نگید

ارغوان
ساعت21:36---10 آذر 1391
من م شنیده بودم اما به داداشم گفتم گفتش حنیف اصلا تو این خطا نیست ..یه چیز و فهمیدم سر یه موضوعی که حنیف خیلی غیرتیه بدش از اینجور چیزا میاد ..تا مطمئن نشدید از چیزی الکی نگید

ارغوان
ساعت21:36---10 آذر 1391
من م شنیده بودم اما به داداشم گفتم گفتش حنیف اصلا تو این خطا نیست ..یه چیز و فهمیدم سر یه موضوعی که حنیف خیلی غیرتیه بدش از اینجور چیزا میاد ..تا مطمئن نشدید از چیزی الکی نگید
پاسخ:چشم...


ارغوان
ساعت16:33---10 آذر 1391
میدونی من نمیدنم عکس العمل حنیف چیه اگه بدونه دوسش دارم چیکار میکنه ... چطوری بهش بگم
پاسخ:من شنیدم حنیف دوست دخترداره اسمشم فلوراست!!!اره؟؟؟


ارغوان
ساعت16:29---10 آذر 1391
من 18 سالمه .. یعنی برم بهش بگم داداش من عاشق دوستت شدم
پاسخ:اره مگه چیه؟من الان بابام میدونه یکیودوس دارم!!!!


ارغوان
ساعت14:11---10 آذر 1391
حنیف خیلی خوبه اینقدر بامزس خیلی شوخه

ارغوان
ساعت13:52---10 آذر 1391
خیلی دوسش دارم اما روم نمیشه به داداشم بگم
پاسخ:وا؟من جات بودم میگفتم!!!!توچندسالته؟ببخشیدمیپرسم اگه خواستی بگو!!!!!!!!


ارغوان
ساعت21:53---9 آذر 1391
من دوست دختر حنیف نیستم ...با داداشم خیلی صمیمی ان روز تولدش با داداشم رفتیم سر تمرین و این کادو رو دوتایی بهش دادیم تازه همون جا هم داداشم گردنش کرد اگه دقت کنید تو همه عکساش هم گردنشه
پاسخ:اخی!!!!عزیزم!!!!چه جالب!!!!دوسش داری؟؟؟


نیلوفر
ساعت19:22---9 آذر 1391
راستی پانیذ هم تو خبرنامه هم تو وبلاگت عضو شدم...

خیلی خوشمله پاسخ:مرسی عزیزم!!!!چشات خوشگل میبینه!!!!


نیلوفر
ساعت19:12---9 آذر 1391
مبــــــارک باشه پانیذ جون...

موفق باشی..

من الان واس این عکسا تو اون یکی وبت نظر دادم..پاسخ:اشکالی نداره اوناروهم دیدم ازاین به بعدبیااینجا!!!مرسی!!!


فقط ابي
ساعت18:48---9 آذر 1391
وبلاگ جدید مبارک......اینم باید عضوشیم ک عکس ببینیم
پاسخ:بله بااجازت!!!ممنون ومتشکر!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: paniz تاريخ: 9 آذر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خیلی ساده وبی مقدمه چینی...خوش اومدین!!امیدوارم باراول واخری نباشه که به این وبلاگ سرمیزنین!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to tiamabi1355.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com