just farhad majidi

just farhad majidi

dar footballe emrooz har kas az taassob harf bezanad hame be oo mikhandan...ama man hazeram hameye donia behem bekhandan vali havadaranam ashk narizan...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 163
بازدید کل : 141378
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 674
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


صدایاب

اینم اخرین عکس جدیدی که ازفرنازداشتم...

باباتونظرسنجی هم شرکت کنین دیگه......!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت14:28---19 آذر 1391
بله.

من ترجیح می دم به جای این که تو زندگی بازیکن ها ددقت بکنم و بفهمم که کی زنشه و چه شکلیه و اینا، به بازیشون توی زمین چطوریه!
پاسخ:امامابه هردوش دقت میکنیم....


ملیکا
ساعت23:14---18 آذر 1391
نه خیر. ولی ممنون می شم جواب بدید!

اگر هم تو باغ بودم مطمئن باشید نمی چرسیدم!
پاسخ:همسرمجیدی....فرهادمجیدی....میشناسیش عزیزم؟؟؟؟


ملیکا
ساعت12:05---17 آذر 1391
سلام. ببخشید فرناز کی هست؟؟
پاسخ:شمااصلاتواین باغ هستی؟؟؟


سمیرا
ساعت16:40---14 آذر 1391
پانیذ جون مطمن نیستم تو نظر خصوصی گذاشتم اگه نظر خصوصی نذاشتم حذفش کن مرسی!!!!!!!!!
پاسخ:اره اره نظرخصوصی اومده!!!!


سمیرا
ساعت16:48---13 آذر 1391
وبلاگت عالی بود عالی تر شده

پانیذ جون تو بخش ثبت نام میشه آدرس ایمیلو و... رو بدم تو درستش کنی آخه هر چه قذ می نویسم نمیشه!!!


پاسخ:بده عزیزدلم!!!!


mobina
ساعت13:11---13 آذر 1391
عزیزم عکسای جدید تیام و بردی رو دیدی؟
پاسخ:اره عزیزم!!!!


ارغوان
ساعت12:03---13 آذر 1391
ای بابا پانیز جون نمیخوای این بخش ثبت نام و درست کنی به خدا اصلا نمیشه اسم و هم نوشت ..من و داری دق میدی بگو چیکار کنم
پاسخ:عزیزم تومشخصات وایمیلت ایناروبده من برات ثبت نام کنم....نظرخصوصی بذار!!!!!


نفس
ساعت6:37---13 آذر 1391
سلام عزیزم.از زن فرزاد هم عکس داری؟اگه داری میشه بذاری؟
پاسخ:تووب قبلی گذاشتم یه دور....


نیلوفر
ساعت23:10---12 آذر 1391
مرســـــــــی پانیذ جونم...

عالی بود مثل همیشه
پاسخ:قابلتونداشت عزیزم!!!!


فاطره
ساعت22:27---12 آذر 1391
پانيذ جون اگه کاري نداري باي...اگه داري بگو هستم
پاسخ:من دارم میرم...


فاطره
ساعت22:14---12 آذر 1391
اره راست ميگي....خدا کنه لغو شه...
پاسخ:مرسی....


فاطره
ساعت22:06---12 آذر 1391
واي خدا نکنه لغوشه
پاسخ:وا؟یعنی چی فاطره جون؟به خاطرلذت مابازیکناچه گناهی دارن که بایدهوای الوده تنفس کنن؟خدای نکرده زبونم لال قلب یکیشون وایسه(خدااون روزنیاره)کی جوابگوئه؟هیچکس!!!!


فاطره
ساعت21:57---12 آذر 1391
تو چقد حس ششمت قويه...بله ديده بودم عزيزم
پاسخ:ببخشیددیگه....اره!!!!یه کوچولوحس شیشم دارم!!!!


فاطره
ساعت21:54---12 آذر 1391
همينجوري...گفتم حال وهوا عوض شه
پاسخ:ممنون...حالاجدیدبودیانه؟فک کنم نه!!!!!


فاطره
ساعت21:38---12 آذر 1391
mersi.....ali bo...
پاسخ:چرایهوکانالت عوض شد؟؟؟خواهش میکنم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: paniz تاريخ: یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خیلی ساده وبی مقدمه چینی...خوش اومدین!!امیدوارم باراول واخری نباشه که به این وبلاگ سرمیزنین!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to tiamabi1355.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com