just farhad majidi

just farhad majidi

dar footballe emrooz har kas az taassob harf bezanad hame be oo mikhandan...ama man hazeram hameye donia behem bekhandan vali havadaranam ashk narizan...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 141338
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 674
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


صدایاب

بازم جواد در90!!!

یعنییی ها عاشق این بشرمممم خیلی باحاله
به خاطر استقلال از همه چی زده
غیرت...غیرت.....غیرتتتت
عادل لنگي : اينجا چطوري پيراهن بنگرو کشيدي پاره شد. نکونام: جنسش خوب نبود يچه ها جنس چي خوب نبوده ؟
جنس لنگش ؟
PaRiSa



نظرات شما عزیزان:

sheyda
ساعت14:30---22 آذر 1391
اگه دوست داشتی یه اپ ویژه از کاپیتان تیم ملی بکن.....(اگه عکس همسرشم باشه که دیگه چه بهتر........پاسخ:اهان....اپ ازخودجوادچشم....ازهمسرش قول نمیدم!!!!عادله؟شنیده بودم لیلااوتادیه!!!!!

sheyda
ساعت14:26---22 آذر 1391
سلام مجدد خانم الزایمریپاسخ:اهان چشم....همین الان میپرسم!!!!

مارال
ساعت18:22---21 آذر 1391
دستت درد نکنه خیلی جواد خوشگلهپاسخ:چون جوادخوشگله دست من دردنکنه؟

ياسمين
ساعت17:34---21 آذر 1391
آخه اى جواد من كه نتونستم ببينم از بس درس داشتم ولى اشكال نداره يك يا دو هفته ديگه فيلمِ اين برنامه توى نت پخش ميشه
پاسخ:بله....البته من همه روضبط کردم.....


sheyda
ساعت15:55---21 آذر 1391
دیشب خوشتیپ شده بود؛ولی حیف................

........................................................ ..........

........................................................ ..........

راستی عزیزم پیداکردی اون سوالی که ازت پرسیدم؟
پاسخ:حیف چی؟ندیدی؟؟؟چی پرسیده بودی؟شرمنده!!!!الزایمردارم!!!


588
ساعت15:01---21 آذر 1391
پانيذ جون ميتونم بپرسم مشکلت چي بوئ.....احه من فضولم
پاسخ:عزیزم معذورم ازگفتنش......شرمنده!!!!


فاطره
ساعت14:43---21 آذر 1391
پانيذ همه اپات عالي بود حسابي ترکوندي عزيزم....راستي عکس شبنم فقط برا اعضا نيست فک کنما....خيلي شاد شدم وقتي وبت اومدم
پاسخ:اره راس میگی اشتباه گذاشته بودم.....مرسی که گفتی....قابلی نداشت!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: paniz تاريخ: سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خیلی ساده وبی مقدمه چینی...خوش اومدین!!امیدوارم باراول واخری نباشه که به این وبلاگ سرمیزنین!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to tiamabi1355.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com