just farhad majidi

just farhad majidi

dar footballe emrooz har kas az taassob harf bezanad hame be oo mikhandan...ama man hazeram hameye donia behem bekhandan vali havadaranam ashk narizan...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 141407
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 674
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


صدایاب

نکو@@@



نظرات شما عزیزان:

sheyda
ساعت10:26---20 دی 1391
من عکسای کنفرانس مطبوعاتیشو خیلی دوس دارم....خشگله....پاسخ:اره....باهات موافقم عزیزم!!!

فاطره عاشق فرهاد
ساعت9:04---20 دی 1391
واى عالى عزيزم دست درد نكنه.......

فاطره عاشق فرهاد
ساعت9:03---20 دی 1391
واى عالى عزيزم دست درد نكنه.......پاسخ:خواهش میکنم عزیزم!!!

ياسمين
ساعت1:30---20 دی 1391
آخه اى جوااااااااااد من دوسش دارم زيااااااااااد
پاسخ:فعلاکه انگاررفتنیه!!!!


مارال
ساعت23:28---19 دی 1391
عشق من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: paniz تاريخ: سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خیلی ساده وبی مقدمه چینی...خوش اومدین!!امیدوارم باراول واخری نباشه که به این وبلاگ سرمیزنین!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to tiamabi1355.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com