just farhad majidi

just farhad majidi

dar footballe emrooz har kas az taassob harf bezanad hame be oo mikhandan...ama man hazeram hameye donia behem bekhandan vali havadaranam ashk narizan...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 141401
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 674
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


صدایاب

فرزادمجیدی%



نظرات شما عزیزان:

سمیرا
ساعت15:27---2 بهمن 1391
فدات شم ازم دلخورنباش عزیزدلم,امتحانام تازه تموم شده!
پاسخ:باشه عیبی نداره!!!


سمیرا
ساعت14:35---1 بهمن 1391
سلام پانیذ جون دستت درد نکنه عکسا خیلی خوشگلن


پاسخ:سلام...چه عجب....راه گم کردی؟یعنی بهتره بگم ادرس گم کردی که یهوازاینجاسردراوردی؟


سیده طاهره
ساعت15:22---30 دی 1391
سلام پانیذجون

توچرایه سرنمیای وبلاگ ما؟؟؟؟پاسخ:شم عزیزم میام بابابه خدامن وب خودم به زورمیام....بذارعزیزم....


ياسمين
ساعت3:21---30 دی 1391
به بههههههههههه فرزاد خيلى باحاله توى مصاحبه هايى كه من ازش ديدم . عاااااااااااشقشم چون داداشه فرهاده !!!!!!! البته خودش رو به خاطر خودش هم دووووووووووس دارم .

مرررررررررررسى پانيذ جون خودم !!!!!!
پاسخ:خواهش میکنم عزیزدلم....من فرزادوخیلی دوس دارم به خاطرخودش....خیلی خاکیخ....خوش برخورده....


فاطره عاشق فرهاد
ساعت22:50---29 دی 1391
عالي بود ولي فرهاد 1چيز ديگس
پاسخ:خب معلومه.....


سیده طاهره
ساعت16:26---29 دی 1391
چقددددددددددددددددشبیه همن

ولی فرهادخوشتیپ تره
پاسخ:اره فرهادیه چیزدیگسسسسسسسسس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: paniz تاريخ: جمعه 29 دی 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خیلی ساده وبی مقدمه چینی...خوش اومدین!!امیدوارم باراول واخری نباشه که به این وبلاگ سرمیزنین!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to tiamabi1355.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com