just farhad majidi

just farhad majidi

dar footballe emrooz har kas az taassob harf bezanad hame be oo mikhandan...ama man hazeram hameye donia behem bekhandan vali havadaranam ashk narizan...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 141374
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 674
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


صدایاب

فرهاد



نظرات شما عزیزان:

الینا
ساعت20:53---29 دی 1391
سلام عزیزم عکس عالیییی گذاشتی مرسیپاسخ:خواش میکنم عزیزدلم....

نیلو
ساعت17:40---29 دی 1391
بووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووسسسسسسسسسس سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس پاسخ:به کی؟؟؟؟؟؟

bluelover
ساعت12:31---29 دی 1391
وای مرسی دنبال این عکس بودم ممنون
پاسخ:خواهش میکنم عزیزم!!!!


bluelover
ساعت12:31---29 دی 1391
وای مرسی دنبال این عکس بودم ممنون

ياسمين
ساعت22:34---28 دی 1391
واى عزززززززيزم عالى خيلى خوشگل بود جديد هم بود . تا حالا نديده بودم !!!!!
پاسخ:چشم عزیزم بازم میذارم!!!!خواهش میکنم!!!


نیلوفر
ساعت22:26---28 دی 1391
پانیذ الان غیر مستقیم با فاطمه بودی دیگه؟

بالاخره اونم دوست داره وبش عالی باشه .

نظر گذاشتن وظیفه ی منه عزیزم..اینهمه عکس خوشگل میذاری نباید یه تشکر خشک و خالی بکنم؟اینجوریکه بی انصافی میشه..بی انصافی هم تو مرام ما نیس..

عکس فرهادم درست شد ..دست گلت درد نکنه..از این اقا خوشتیپه بازم عکس بذار

پاسخ:نه عزیزم منظورم به کس خاصی نبود....بیخیال....خواهش میکنم!!!چشم بازم میذارم ازش!!!


نیلوفر
ساعت21:19---28 دی 1391
بخدا درگیر امتحانا بودم پانیذ..

وقت هیچکاری نداشتم..تو به خانومی خودت ببخش عزیزم..قول میدم دیگه تکرار نشه..پاسخ:قربونت برم عزیزم....نه من اصلادوست ندارم کسی به زوربرام نظربذاره خودتواذیت نکن همین که بیای کافیه!!!!مثل بعضیاعقده ندارم کامنتای پستم ازهشتادبیشترباشه تااپ بعدی روانجام بدم!!!چشم درستش میکنم!!!!


نیلوفر
ساعت15:44---28 دی 1391
سلاممممم پانیذ جون..

دلم تنگ شده بود برات ..حالت خوبه؟خوش میگذره؟

راسی پانیذ این عکس فرهاد جدیده؟

واس من باز نشد عکسش..
پاسخ:لام عزیزم!!معلومه که خیلی دلت تنگ شده!!!درماه یه بارسرمیزنی.....فکرکنم تاحالاندیده باشیش!!!


ياسمين
ساعت12:46---28 دی 1391
پانيذ اين چه عكسيه ؟؟؟؟؟ برا من باز نميييييييييشه
پاسخ:جدیده!!یعنی قدیمیه امافکرنکنم دیده باشیش!!!


ياسمين
ساعت12:46---28 دی 1391
پانيذ اين چه عكسيه ؟؟؟؟؟ برا من باز نميييييييييشه

فاطره عاشق فرهاد
ساعت10:10---28 دی 1391
عزپيام تولد به دست رسد....تاحالا چندنفردادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:اره عزیزدلم...ممنون....10/12نفر


فاطره عاشق فرهاد
ساعت9:40---28 دی 1391
بازم مثل هميشه عالى بودفداتشم..

I Love you
پاسخ:قابلتونداشت عزیزدلم!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: paniz تاريخ: پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خیلی ساده وبی مقدمه چینی...خوش اومدین!!امیدوارم باراول واخری نباشه که به این وبلاگ سرمیزنین!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to tiamabi1355.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com