just farhad majidi

just farhad majidi

dar footballe emrooz har kas az taassob harf bezanad hame be oo mikhandan...ama man hazeram hameye donia behem bekhandan vali havadaranam ashk narizan...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 141233
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 674
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


صدایاب

مهدی!!!!

دوستای گلم قرارمون یادتون رفت؟قراربودبرای تولدمهدی یه متن خوشگل ویه عکس ازش که دوس دارین برام بفرستین!!چیشدپس؟فقط 5 روزمونده ها...منتظرم!!!

اینم یه عکس خوشگل%نظرررررررررریادتون نره!!!

 



نظرات شما عزیزان:

ياسمين
ساعت20:20---12 بهمن 1391
پانيييييييذ اين سه تا عكس از مهدى كه قول داده بودم البته بايد يه عذرخواهى بابت تأخير بكنم چون كه من امروز هم مدرسه بودم . شرمنده گلم ، بعد از اين مطلب براى تولدش هم ميفرستم . باااااااز هم ميگم ببخشيد به خاطر اينكه بد قول شدم قرار بودم ديشب چيز ها رو برات بفرستم !!

الیسا
ساعت21:41---11 بهمن 1391
نمی دونم گفتم یا نگفتم ولی عکست بیست دستت درد نکند خوشمل پاسخ:خواهش میکنم عزیزم!!!

نیلوفر
ساعت21:30---11 بهمن 1391
پانیذ عکسو متن رو برات میل کنم؟
پاسخ:اگه اینکاروکنی ممنونت میشم...


ياسمين
ساعت19:58---10 بهمن 1391
ههههههههههه هههههه پاسخ:قربونت برم شوخی میکنم عالللللللللللللیییییییییی بود...من عشق کردم....فدات شم توهمیشه به من لطف داری...

سیده طاهره
ساعت14:10---10 بهمن 1391
خواهش عزیزدلم کاری نکردم



کاش سید بیاد وبلاگ ببینه پاسخ:ایشالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللا!!!!


ياسمين
ساعت0:53---10 بهمن 1391
چى ؟؟؟ منظورت رو از حرفت
پاسخ:میگم اینجاهم فیسبوکی حرف میزنی؟


ساعت22:19---9 بهمن 1391
پانیذجون اینم چندتاعکس ولی مطمئناهمه رودیدی
ببخشیددیگه دسترسی ندارم به فیسبوک نمیشه عکس بردارمپاسخ:مرسی عزیزدلم!!!!خیییییییلی لطف کردی...خیلی خیلی!!!


ساعت21:59---9 بهمن 1391
پانیذ جون من عکس ومتنمو پیش پیش میزارم
عکسارو آپلودکردم

پاسخ:مرسی عزیزم متنتوپاک کردم که یهوروزتولدش بذارم الان بذارم ریامیشه!!!قربونت برم فرقی نداره عکس تکراری باشه یاجدید....مهم اینه تودوسش داشته باشی....یه دونه هم کافی بوددرضمن امااینکه زحمت کشیدی ولطف کردی چندتااپلودکردی بزرگیتومیرسونه عشقم...مرسسسسسسسییییی!!!


فاطره عاشق فرهاد
ساعت19:39---9 بهمن 1391
mersi....ali booooob
پاسخ:خواهش میکنم عزیزدلم!!!!


سیده طاهره
ساعت18:45---9 بهمن 1391
باشه حتما عزیزم

دیشب خواب می دیدم بچه هاتیم اومده بودن مدرسمون ومن بافرهادحرف زدم چقد خوب بود

پاسخ:فکرکن...اگه بشه چی میشه!!!ایشالاقسمت هممون شه....تک تک بیان مدرسه هامون!!!وایییییییی....منتظرما!!!!متن وعکس!!!


ياسمين
ساعت18:18---9 بهمن 1391
اين كار مهدى صد تا لايك داره . آفرين به سيد خودمون !!
پاسخ:یاسمین اینجافیسبوکی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: paniz تاريخ: دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خیلی ساده وبی مقدمه چینی...خوش اومدین!!امیدوارم باراول واخری نباشه که به این وبلاگ سرمیزنین!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to tiamabi1355.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com